elakhet

Jag förstår mig inte på människor som är elaka mot varandra! Jag förstår inte människor som gör allt för att såra en annan person.
Ingen människa förtjänar att bli behandlad illa, ändå så händer de om och om igen, varför?!?
Det får vi aldrig veta. Jag är så trött på människor som tror att dem är bättre än andra jag är så trött på människor som är fega som inte våga prata eller lösa saker utan istället hacka ner på andra utan att ens höra vad folk har att säga. Att göra narr av andra utan att ens veta vad som händer, vad den andra personen vill.

Jag är så trött på folk som är egoistiska, väx upp någon gång! Världen blir inte bättre av att ha en massa människor som ser ner på andra, vi måste göra misstag lära oss något utav av de och gå vidare! 

Jag må vara konstig, elak och odräglig men jag vet att jag är en bra person som har lärt mig av vad livet har gett mig hittils och de har inte vart en dans på rosor! Men jag har endå insett att utan att älska så är vi inget! 




 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så klok! Men det har jag ju alltid tyckt!! Mamma

2010-04-14 @ 21:16:16
Postat av: Matilda

Håller med! hatar när folk bara tänker på sig själva och snackar skit om andra hela tiden .



Hittade din blogg via fb, tycker den e bra så brukar läsa lite då och då! :) kram!

2010-04-14 @ 22:33:33
Postat av: becca

Tack så jätte mkt matilda blir glad av att höra när folk tycker om bloggen=)=) Kul att du gillar den!

kram

2010-04-14 @ 23:02:53
URL: http://stiernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0