fix å fix=)

Här kommer en efterbild på robbies nya frissa=)



Sen var vi på Ikea igår och jag handlade lite mer än vad jag hade tänkt mig, men jag vart så nöjd=)

Jag införskaffade mig ett nytt täcke till sängen, äntligen fick jag köpa ett dubbeltäcke! Sen köpte jag två större kuddar! Jag har inte sovit så bra som jag gjorde inatt på jag vet inte hur länge som helst=)



Så här mysigt vart de=) Jag gillar ju egentligen inte den här sängen jag vill ha min som är avlastad hemma hos min pappa, för den e lite för stor för våran lägenhet!!!

Så här kan de se ut när jag försöker bädda det nya täcket



jag har även börjat med att måla om en liten hylla, jag älskar att ha små projekt igång här hemma=)



Ha en trevlig Valborg allesammans<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Robbie är lika söt som vanligt, och du är jätteduktig med ditt hempyssel! Kram svärmor/mamma

2010-05-01 @ 19:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0