helgen var nice!!

fredagen började med jobb hela dagen! Men sen gick jag av på min lediga helg=)

Åkte hem gjorde mig iordning för att sedan bege mig av till sandra!
Vi förade lite sen tog vi oss in på Berns!

vi jhar ju våra traditioner med bilder på toan så de kommer ni att få se nu oxå=)


så här såg jag ut=)


Helene inne på berns<3


Jag och Sandra<3





Helene på klätterställningen inne på stora toan=)




På lördagen så var vi ute i åkersberga hos min mammie för att fira lill sis som yllde år i torsdags=)

mamma och jocke har precis byggt om altanen och de var så mysiigt där ute nu=)





Sen på kvällen kom Helene och Sandra hem till mig och vi hade en myskväll! Kollade på filmen the lovley bones!
jag läste den boken när jag gick på gymnasiet och har velat se den filmen väldigt länge=)
Jag hade fattat boken väldigt bra faktiskt, imonerad av mig själv, jag är sämst på engelska=)

På söndagen åkte jag och robbir till Kista för att äta middag efter de gick vi på bio me Sandra,Kim, Jonas och Katta=)
Vi såg En galen natt, den vär väldigt rolig jag skrattade nästan hela filmen igenom=)



Så om man kollar på helgen i helhet så var den perfekt=)

Tack alla mina kära för en underbar helg<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv min lilla sötnos! mamma

2010-04-26 @ 20:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0