Jag har inte dött jag lovar!

Har knappt haft någon tid över alls nu den senaste tiden, jag har jobbet som en gnu så kommer få enh bra lön nästa månad=)

Men klart jag har hunnit med en massa mys oxå tänkte lägga upp lite bilder på den senaste veckan som gått=)=)


Bilden under och över är ifrån förra söndagen, Jag och Robbie tog en promenad från Hornstull in till stan för att sedan möta upp Jonas och Katta!
Biodags, vi såg The Bounty Hunter med Jennifer Aniston och Gerald Butler. Den var rolig och mysig att kolla på!



 Här bjuder lilla pappa mig och syster på middag och Djurgården mot Linköping!
GISSA vilka som vann och gick vidare till final=) DJURGÅRDEEEN, såklart=)





jag och Robbie tog en tripp ut till förorten som kallas för Skärholmen, som vi ska till ikv me=)

PUUUSSSS <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen, jag har varit inne varje dag o kollat, puss mamsen! Tack för igår förresten! Var lika mysigt som vanligt!

2010-04-13 @ 20:40:24
Postat av: becca

Tack mammie du är deen bästa läsaren utav dem alla<3

2010-04-14 @ 12:27:22
URL: http://stiernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0