ledig torsdag=)

hejsan igår var robbie över till Sandra salong och klippte bort sitt barr som han hade! de var så jäkla mkt hår som åkte av, jag fattar inte hur håret fick plats på huvudet! Men de vart jättebra med den nya frisyren, ska ta ett kort på honom nu när han kommer hem idag så ska ni få se en före och en efterbild!

Idag var jag på mitt möte som jag skrev om tidigare, och de gick som jag ville! jag vill bara skrika ut all glädje men de kunde jag ju inte göra! Men jag var j**ligt nära på att göra de=)

Sen har jag vart och fusk solat, känner att jag måste börja nu, kan vara försent sen;)
Nu kommer snart Robbie hem och vi ska åka en runda till Ikea, ska bli så mysigt älskar att gå runt och kolla på nya saker till hemmet, jag känner bara att jag vill slänga ut alla möbler och in med massa nya men de e lite väl oekoomiskt, men de är ett önske tänkade!

Jag vet bara inte riktigt vad jag ska göra här näst i lägenheten, ska iof måla en hylla idag! funderar även på att köpa en orddekoration, som ska upp någonstans!



Funderar på denna som betyder Kärleken övervinner allt på Latin!

jaja slut pratat på mig nu!

Ses senare så hoppas vi på att jag har fyndat lite=)=)



BYE BYE!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, mammas cooola tjej! Hoppas det blir bra med de nya täckena o kuddarna...alltid kul med något nytt!

2010-04-29 @ 20:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0