Påsk,påsk och mera påsk!!!

Igår var jag och robbie på besök ute i Åkersberga hemma hos min mamma och hennes joakim.
Det var så längesen vi sågs, de blir tyvärr inte så ofta när vi bor så långt ifrån varann och jag och Robbie har legat lite på lat sidan vad de gäller körkort!

De var jättemysigt vi åt god mat och pratade hela kvällen. Fanny och hennes två kompisar var med under middagen men stack in till stan ganska så omgående efter maten. Kände mig lite gammal när ungdomarna skulle in till stan och festa=)=)



Min mamma och hennes Joakim.

Tyson var även med hela kvällen och mös med oss!



Tack för en väldigt trevlig och mysig fredagkväll =) <3

PUUSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är vi som ska tacka er att ni kom o förgyllde vår långfredag! Vi älskar er båda!!!

2010-04-03 @ 21:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0