project=)

Mitt lilla hemliga projekt är nu i rullning på riktigt=) Ska bli så spännande att genomföra, men så läskigt! Jag kommer inte säga till ngn vad de är för något som jag håller på med, de får ni veta efterår=)
Så klart att några vet redan men alla ska absolut inte veta!
Ska ha ett möte nästa torsdag sen är den viktigaste delen fixad inför den stora grejen! Sen har jag ett första möte den 3 maj!

Den här veckan har vart ganska lugn hittils, jag har jobbat som vanligt=) när jag jobbar så här mycket som jag gjort dem senaste veckorna så orkar och hinner jag inte blogg lika mycket som jag vill, tyvärr så blir bloggenm lidande!

Imorse började jag jobba vid 6 tiden så när jag går hemmifrån vid fem sätter jag på mig mina nya skor! Väl på jobbet kollar jag ut genom fönstret och ser att de SNÖAR!!! Jag fasade hela dagen att åka hem i dem kalla skorna jag hade på mig idag! Ska nog börja kolla på vädret så jag har lite koll i fortsättningen=)



Ikväll är de djurgården mot hv71 som jag och Robbie kommer att sitta och heja fram djurgården såklarrt=)=)

PUSSS!!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande att det är på gång! Det kommer bli så bra, tror jag! Vi hörs imorgon...love you puss mamsen

2010-04-21 @ 20:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0