STARK

Det är rätt konstigt att jag känner mig starkare än någonsin.
Allt jag har vart med om den senaste tiden har verkligen satt sina spår, lärt mig saker och förnyat mig.
Jag kan faktiskt säga att jag är stolt över mig själv, att jag klarat av de som hänt, och de är mycket!

jag vill inte lämna ut för mycket information om vad som har hänt, men dem som känner mig vet redan hur kämpigt det har varit för mig! Jag är så otroligt glad över det stöd jag fått av framför allt min MAMMA och Av min Robbie! Jag vet inte hur jag någonsin ska kunna tacka dem för allt dem har gjort och sett mig göra.
Jag fattar inte att jag kan stå här idag och orka med min vardag, för några månader sen så orkade jag inte de!

Men jag är på väg tillbaka och känner mig starkare än någonsin förut!
För varför ska man vara något man inte är, varför ska man göra saker man inte vill??!?!

Tycker att de är tråkigt att det aldrig tar slut bara, när en storm blåst ut så börjar nästa blåsa in! När ska turen vända helt? När ska jag slippa ta alla smällar? Det måste ju finnas ett stopp eller??

Men nu har jag äntligen börjat skratta, jag kan äntligen orka med att träffa folk!
Jag orkar, jag kan och jag vill=)

Jag är ingen förlorare jag är en vinnare!!!

TACK för att ni finns, nu ska jag försöka finnas där för er också<3


<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade Rebecca, du har alltid funnits där för mig! Du har alltid gett så mycket, även när du inte alltid mått bra.Du är den finaste som finns!!! Puss stolt mamma

2010-04-16 @ 21:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0