torsdag=)

Nu är de dags att ge sig av för att möta upp Johanna för en fika=)
Det var längesen vi sågs nu så ska bli bäldigt trevligt att få prata en massa, när man inte träffar någon på ett tag så har man så jäkla mycket att prata om! de e sjukt, men vi älskar att prata!

Jag funderar fortfarande på om jag ska ha dem nya skorna eller om jag ska lämna in dem för att byta klackarna coh sulan på en gång. Om jag är smart så lämnar jag in dem, men jag är så jäkla sugen på att använda dem nu, Nu, NU NUNU!!!!!

efter jag träffat Johanna blir de åka av till jobbet och jobba tills inatt, trevligt! Eller inte! Är ganska så jäkla trött på jobbet just nu!



see you all LATER=)<3

LÖÖV

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love your new shoes! å dig med =) puss puss älskling!!!! <3

2010-04-15 @ 16:38:54
Postat av: Anonym

Förstår att du är sugen på dem nya skorna, dem är lika coola som du...pusss mamsen!

2010-04-15 @ 20:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0