första april

SHoolooloo!
De vart en trevlig lunch med Chtristian igår! De e så skönt att träffa han för vi ahr så mlt att prata om de tar lixom aldrig slut=)

Ikväll ska jag jobba igen och jag är inte på humör för de, jag är så trött så att jag håller på att spricka!
Halsen skriker och jag vill bara hoppa ner i sängen igen=)

Å de e ju första apriö idag=) Nu är de riktgig vår månad=) Jag vill ha sommar sommar ´SOMMAR NU=)

Jag skulle ju ut och fixa en massa saker idag men jag vaknade inte så de blev inte av idag heller, får jag fixa allt nästa vecka!!!




Igår!

Du var så nära men ändå så långt bort,
jag kunde höra din röst
jag kunde känna din lukt,
men ändå måste jag sitta och titta rakt fram som om ingen du är där!
jag pratar och skrattar
men tankarna går direkt till dig,
du som sitter så nära men ändå så långt bort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0