Det blir aldrig som man tänkt sig

Ja då sitter man här och ska försöka sova hemma hos mamma och festen är i full rulle utanför stugan=)
Allt har vart jättefiintoch underbart! Det kommer att bli svårt att slå det här brölloppet och all kärlek som vart här ikväll!

Men som sagt det blir aldrig som man tänkt sig! Det kan inte alltid vara bra hela tiden, jag önskar så något enormt att det inte vore så här! Men nu är det kaos! Jag är ledsen för allt jag orsakar, men jag måste vara ärlig! Synd bara att det var ikv allt hände!

Jag lovar det kommer att komma bilder från bröllppet senare såfort dem kommer fram=)

Sov gott så länge så hoppas vi att morgondagen blir bättre=)




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt? något mellan dig och din pojkvän? :O

2010-08-16 @ 00:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0