hemma igen=)

Åh så var man hemma igen efter en heldag ute på äventyr. Vi åkte till Grönalund som vi hade planerat!
Det vi inte hade planerat var allt folk som oxå bestämt sig för att åka till grönan samma dag!
Visst det brukar altid vara mkt flok på grönan, men det här slog nog mitt rekord! MAn kunde inte göra någonting dät inne! Vi skulle börja med att äta våfflor! 1 timme tar det från att vi ställt oss i kö tills vi har fåttvåran mat! 1 timme för en sketen våffla! Tur att vi inte  köpte åkband för de var minst en timmes kö till alla attraktioner!
Jag var så glad när vi skulle därifrån faktiskt, även fast det var mysigt ändå=)

Efter grönan gick vi tillbaka in till stan längs vattnet! Väldigt mysig promenad måste jag säga så den är att rekomendera.
Vi ville inte gå hem så vi gick och såg twilight eclipse på bio. Filmen var väldigt bra enligt mog, jag hoppas dock att det kommer en till film för jag vill se hur allt slutar!



Tack älskling för en underbar dag<3

PUSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! själv babe, puss mitt hjärta!

2010-08-06 @ 15:25:17
URL: http://!
Postat av: Anonym

Gröna Lund är helt okej. =)

2010-08-07 @ 13:43:45
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: louise

de kommer ju två filmer till =)

2010-08-07 @ 17:00:52
Postat av: becca

HAHA okej de är bra att ngn uppdaterar lilla mig, frö det hade jag ingen koll på! En film hade jag hoppats på, men två!?! Vad sjutton kommer den sista handla om?! =)



2010-08-07 @ 18:32:08
URL: http://stiernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0