jahaja

Okej jag skulle vilja skriva och visa om hur förjävligt det är i våran lägenhet just nu! Det är saker precis överallt! Vi håller på att sätta upp nya möbler! Men sakerna som var ii dem gamla möblerna tar upp hela lägenhten känns det som! Tog en bild på det men som sagt det är mkt saker så jag hittar inte sladden till kameran!

Jag som var på så himla bra humör idag på jobbet! Nu är jag inte alls lika i form! Vill fixa klart här hemma men robbie måste göra alla elektronik saker först! Vill oxå påpeka att det är jag som satt ihop alla möblerna igrå kväll!
JAG inte Robbie! Robbie hjälpte till men jag gjorde det!
Stolt rebecca=)

tråkigt att jag inte kan visa hur det ser ut! men ska visa er ngn annan dag när jag hittat sladden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0