Känslokall

Okej jag blev lite upprörd när jag vart kallad för känslokall häromdagen!
Känner väl kanske inte att det är precis det jag har varit i den här situationen, och dem som har sett mig och pratat med mig vet att jag inte har varit det!

Bara för att jag inte väljer att skriva ut alla mina känslor på min blogg betyder inte det heller att jag inte har några känslor, det är ett val jag gjort för att jag tycker inte att andra personer för utom jag och dem jag pratar med har rätt att veta hur jag känner! Men eftersom att jag uppenbarligen är känslokall nu ska jag väl börja skriva ut vad jag känner oxå!

Jag är en känslig person och när jag sitter på tunnelbanan på vög till jobbet kanske jag inte vill börja gråta eller dra upp hur synd det är om någon annan! Så då sätter jag upp en mur för att skydda mina känslor!
Men det är ingen som frågar om det! Nej för man antar bara en massa saker hela tiden!

Jag grät nästan hela mitt jobbpass i onsdags på jobbet, var ni där och såg det eller!?!?! NEJ skulle inte tro det!

Så nu vet nu hur det känns för mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0