kväller=)

Okej för alla andra är det söndag och jobb väntar imorgon men för mig är det lördag idag så jag sitter och dricker cider och tänker ha kul för mig själv ikväll!!! =)

Har precis kommit hem efter en heldag i Kista Galleria! Hittade lite saker som jag köpte, kommer att visa det på bloggen i morgon tänkte jag! Är så mörkt nu kommer inte bli några bra bilder!

Men jag köpte en korsett och en jeansskjorta=) Åh ja ni kommer att få se båda på bloggen i morgon;)

Hittade även ett par skor på scorett som jag vill köpa! Men jag vet inte om jag ska göra det. Jag har ju bestämt mig för att unna mig en väska den här månaden, jag kan ha råd med båda två men jag vet inte :/

Nu ska jag ha kul iaf så SKÅÅÅL på er!!!! PUSSSSSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0