Lägenhets förändring

Okej nu börjar det bli färdigt här hemma! Mitt projekt ick igenom och nu nästan helt färdigt, jag sa ju att skrivbordet skulle bort ;)



Okej så här såg det ut innan!



Här håller jag på att bygga ihop möblerna!




och efter=) jag är inte värdsbäst på att ta bilder, så det är mycket finare i verkligheten=)
Jag är så stolt och nöjd med hur detta blev! Idag ska Robbie åka och kolla på hemmabiosystem! Så när jag kommer hem från jobbet inatt kanske jag kan lyssna på hög musik igen=)=)

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, vilken skillnad det blev! Snyggt!

2010-08-31 @ 20:05:28
Postat av: älskling!

titta så glad hon blir när hon får hammra lite! ;P <3

2010-08-31 @ 23:23:25
Postat av: Anonym

det blev jättefint!

2010-09-07 @ 23:50:56
Postat av: becca

Tack så mkt=) Jag är faktiskt själv väldigt nöjd med resultatet=) <3

2010-09-08 @ 17:13:45
URL: http://stiernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0