Laptop

hjesan nu var de ett par dagar sedan jag skrev här igen:(
Ledsen för de men har inte vart hemma utan ute på äventyr. I Torsdags var jag med kära Johanna och Sandra hela kvällen och de var jättemysigt! Vi pratade mycket om när vi var mindre och allt vi har gjort tillsammans.
Så mysigt=)

I fredags var jag, mamma och syster ute och letade brudtärneklänningar. Och vi hade tur för att vi hittade jättesöta klänningar somm vi ska ha, men dem får ni inte se förns på bröllopet! Eller efter om ni inte är bjudna=)

På eftermiddagen kom Johanna in till stan för att följa med ut till Berga! De var så jäkla mysigt tycker jag. Me love<3 Tack för en underbar fredag!

Igår kväll var vi på middag hemma hos Leffe och Agneta! Vi grillade och hade jätte trevligt hela kvällen lång=)

Men nu ska jag visa min nya lilla kärlek. Våram dator hemma har craschat så Robbie köpte sig en laptop! Och så vart de så att jag oxå gjorde de. Den här datorn är min första helt egna dator som jag haft! Den vart dyrare än vad jag föreställde mig, men det här är min egen present till mig själv för att jag slutat röka=)



Jag hittade ingen större bild på min dator men så här ser den ut=)

Eftersom att min kamera fortfarande inte fungerar så kan jag inte ta några bilder:(

Puss och hej leverpastej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0