Onsdag i all ära

Trodde att jag hade försovit mig idag när jag vaknade! Jag hatar känslan av det när man vaknar. Men sen när jag kollade på klockan så var det ganska lugnt ändå, tack och lov=)

Jahaja idag har jag som sagt en lång dag framför mig! Fröst jobba från 10-19 och sen åka ut till berga, det blir tufft! Jag kommer att vara helt slut efter den här första veckan på jobbet! Inte bara för att jag har jobbat utan jag har gjort saker efter jobbet varje dag!
Men det kan det vara värt så länge som man orkar det!

Ha en underbar dag allesammans<3 PUSS


jag saknar min vanliga kamera=(

Kommentarer
Postat av: lille syster

jobbigt med så mycket jobb men kul att ni kommer ut iaf :)

2010-08-11 @ 14:56:31
URL: http://finallyapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0