Psykoooo

Alltså¨igår näe jag och Robbie var på väg hem från kista så hände ngt ganska obehagligt énligt mig!
Vi åker ju tunnelbana och i Kista åker man en rukktrappa upp för att komma till spärrarna. Nere vi rulltrappan str en man. När vi går på rulltrappan går han oxå och ställer sig i rulltrappan!
Jag sa till Robbie att jag tyckte att han kollade konstigt på mig och att han gick efter oss!
Robbie märkte inget först för när vi var på perrongen så ställde han sig en bit i från oss!

sen kommer tåget och vi sätter oss! Tror ni inte att han sätter sig där vi sitter. Och han sitter verkligen och stirrar på mig! Så vi byter plats, då sätter han sig på samma plats där jag hade setat och kollade på mig! Efter typ två minuter flyttade han efter ich satte sig vid oss igen!

Då vart jag rädd så¨när dörranra öppnades sprang vi till nästa vagn! OCh han hann inte med över! Han hann ställa sig upp men inte springa efter!


jÄKLA PSYKO ALLTSÅ! Det var ju något fel på han men jag blev livrädd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0