Så kan det vara

Förslåt för att jag inte har skrivit på ett tag men har haft fullt upp! Jag har jobbat hela tiden och så händer det så mkt runt om kring överallt så jag har inte orkat eller hunnit att bloggat!

Jag är ganska så slutkörd just nu! I huvudet och i kroppen! Kände det när jag gick av golvet på jobbet idag!
Kände det när jag kom hem och la mig i sängen! Jag orkar inte så mkt mer just nu! Behöver nog komma bort lite!

Ett nytt jobb måste jag defenitivt skaffa mig nu! Jag känner att jag blir bara tröttare och tröttare av att jobba!
jag behöver ett break jag håller på att stressa sönder mig igeen!

Nu vart det här inlägget väldigt öppet och personligt men ibland får man skriva sånt med!

Skulle gå ut men jag orkar inte så det kommer att bli en skön och lugn hemma kväll istället=)

Hoppas ni alla får en bra lördagkväll<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0