Sov gott

Snart är det dags för bröllopet!!!
Ska hem till mamma imorgon för att repetera hur allt ska gå till under ceremonin. Hoppas att man går rätt annars kommer det att bli väldigt pinsamt;)

Jag är lite nervös inför bröllopet, jag ska ju hålla tal! Jag har inget emot att prata in för folk men att tala om saker man själv har skrivit eller kommit på det är jobbigare, har alltid tyckt det! ¨
Håll alla fingrar och tår för att det kommer att gå bra på lördag!

Nu ska jag snart gå och lägga mig har vart uppe sen 4 i morse, börjar bli lite trött nu=)

Vi höres kanske i morgon=) Eller jo jag borde hinna blogga en snabbis innan jobbet! Sen blir det lite körigare=)


Så sov gott allisammans så är jag tillbaka imorgon!
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0