Sov Gott!

Nu ska jag och min nya dator gå och  lägga oss efter en hel kväll tillsammans=)
Den gammla datorn blir precis nerplockad nu=( Jag hoppades på att få ta bort skrivbordet coh köpa nya möbler till lägenheten men de fick jag inte göra för Robbie! Men vi får se hur de verkligen blir! Jag ska strida för min sak i den frågan=) Vi kvinnor har ganska bra övertalsförmåga, men Robbie kanske verkligen inte ger sig den här gången! Låt fajten börja älskling!!! HAHA!!!!

Nej nu orkar jag inte skriva mera, nya tag inför morgondagen!




SOOV GOTT<3

Kommentarer
Postat av: johanna

haha jag hejjar på dig becca!

2010-08-02 @ 09:09:06
Postat av: becca

Det gör jag med;)

2010-08-02 @ 14:59:56
Postat av: Anonym

Klart du blir av med skrivbordet! Kram mamma

2010-08-02 @ 17:51:06
Postat av: Anonym

aldrig över min döda kropp att hon kommer bli av med skrivbordet! PUNKT SLUT! oj, hej älskling, älskar dig. :)

2010-08-03 @ 00:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0