Tack

Tack alla mina underbara vänner för att ni finns! Ni betyder så mycket mer än vad ni någonsin kommer att förstå. Det finns så mkt ord man kan säga, men det kommer aldrig att räcka!
Tack till alla mina underbara vänner som har funnits vid min sida vid svåra tider samt underbara tider!

Tack till min familj som betyder allt! Tack för att ni finns och tack för all den kärlek jag får!
Jag älskar hela min familj, oerhört mycket! Mer än ni alla kanske förstår!

Tack min älskade Robbie för att  du finns! Utan dig vet jag inte vad jag skulle ha gjort. Du är den underbaraste människan som finns och jag älskar dig något enormt mycket! Jag älskar allt du har gjort för mig och allt du gör för mig!
Din kärlek är mitt liv<3


Jag hoppas ni förstår att ni betyder mkt allihopa! Alla är värda att få höra att dem är älskade! Och ni som tillhör min familj och mina vänner ni vet vilka ni är och ni ska suga åt er allt av det som står!

ALL min kärlek till er<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0