Vilken kväll=)

Nu har man vart i farten hela dagen. Började med ett besök hos Sandra för att fixa håret! ÅH ja jag är brunett igen=) Alla som har sett mig (inte så många än) Har tyckt att de är min rätta hårfärg. Och jag är jättenöjd! Vänta ni bara så ska ni å se snart.

Efter makeovern så¨åkte jag hem för att åka in till kungsträdgården för att kolla på Crasch Diet! Jag måste erkänna att jag tror att v hann gå därifrån innan konserten började! Men Robbie får se dem imorgon iaf!
Men vi begav oss av till Marions för att bowla! Jag rekomenderar det stället för vi fick jättebra service av dem där=)

HAft en bra dag idag! Vart dock inget landet idag men kommer att åka ut dit imorgon istället! Hoppas bara att de blir bra väder=)

nu ska jag och robbie mysa ner oss i soffan och kolla på Karate kid!

SOV GOTT alla söta<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0