men bara fatta



Okej jag vet att det var längesen och se ju att läsarna har gått ner i antal!
Men va faan, jag kände att jag ville skriva igen!

Senaste tiden så har jag haft fullt upp med min lilla puppy! Vilket är jobbigt, påfrestanda och gör så att jag blir väldigt låst nu i början!
Men jag älskar det. Sen han kom med in i bilden så ger han en sån glädje till en!
Jag har en sån tur med honom, han är vekligen en fin och underbar liten valp.

Jag och min sambo Robbie bestämde oss för att skaffa en hund. Allt gick väldigt snabbt många var emot det och tyckte att vi skulle vänta. Många tycker att vi är för unga för att binda upp oss nu.
Men ORKA lyssna på alla andra. Nej den hä gången så tänke jag inte göra det. Däremot så tänker jag bevisa för alla som var emot att ni hade fel!
Och hittils så har dem faktiskt det, för det har gått över förväntan!

Vi skaffade oss en Kato! Det är våran lilla dvärgpincher just nu 14 veckor gammal!
Han är busig, bitig, sprallig, rädd, modig, kaxig, kärleksfull, nyfiken och hur mysig som helst!

sooo long suckers <3


Kommentarer
Postat av: Bim

Så söt och gullig liten fjunis! Vill också ha en mysis, lite avis faktiskt :)

2010-12-14 @ 12:05:30
Postat av: Anonym

O så är han mormors älskling oxå!!!

2010-12-16 @ 18:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0