mening

Det finns personer som man älskar
Det finns personer som man hatar
Det finns personer som man lär sig att älska
Det finns personer som man lär sig att hata

Jag tror på teorin att allt som händer har en mening, men jag måste erkänna att ibland är det svårt att se vad mening var.
Det kan gå timmar
Det kan gå dagar
Det kan gå månader
Det kan gå år, men en del saker ser jag bara inte meningen med. Och det finns aldrig någon  som kan svara på frågan varför? Varför händer det? Varför gör jag så? Varför? Vem kan svaret?
Inte jag i alla fall.

Jag tror på teorin om att allt som händer har en mening. Jag tror på att allt som sker ger en mer visdom.
Varför är jag inte då vis?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är visst vis! Klok som en uggla är du!! Kram mamma

2010-12-22 @ 22:22:11
Postat av: Anonym

Du är visst vis! Klok som en uggla är du!! Kram mamma

2010-12-22 @ 22:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0