Nu e julen här!

Firade jul med Älskiling igår. Vi bestäme att det var smidigast att fira jul på olika håll i år, vi båda har ju skilda föräldrar så det är ganska många man ska fira hos och med. Men i år kände vi att vi inte orkade åka runt som förra julafton!
Jag fick plattång, hårfön och locktång i samma serier. Och sen fick jag manikyr, ansiktscreme och pinks senaste samlingsalbum men extra material!
Jättefiiina klappar och jag vart jätteglad<3

Men nu är jag hemma hos min pappa. Har precis kommit in efter pulka åkning så jag har alldeles röda kinder och håller på att värmas upp. MYYYS!
Kato springer runt och busar som vanligt, han vill dock absolut inte sätta sin tass utanför dörren pga kylan.



Glad var han igår när han fick öppna paket! Nu tror han dock att alla är till honom.

Dan före dan, det närmar sig<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Många julklappar ska han ha, den lilla godingen!! Puss från mormor!

2010-12-26 @ 00:10:11
Postat av: Anonym

Många julklappar ska han ha, den lilla godingen!! Puss från mormor!

2010-12-26 @ 00:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0