snön

Jag ser det snöar
jag ser det snöar visst var det roligt hurra
Nu är det vinter
nu är det vinter som vi har längtat hurra

Men snälla nu räcker det väl ändå med snö?!?!
det var lagom med snö tills för någon dag sen när det bara vräkte ner ännu mer.
Älskar snö i lagom mängd, nu är det för mycket!
Inga skor orkar med en sån här vinter. Och det värsta är ju att det inte går att kombinera varma och vattentäta skor med snygga. Jo visst jag kan väl sätta på mig ett par högklackade gå kommer det inte läcka in men vafan det ser ju såpatetiskt ut att fumla runt med det nu!

JAG VILL HA ETT PAR VARMA OCH SNYGGA SKOR NU!!!!!


Topshop:- Snygga: nej Varma: ja ( men kommer nog läcka in)



Topshop:- Snygga: ja Varma: nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0