sorgligt men roligt

Dem senaste dagarna har jag vart hemma hos min kära lilla mamma med familj. Då blir det tyvärr inte så mycket bloggande, förut när jag åkte hit tog jag med mig min egna dator men nu när jag har kato så blir det lite för mycket att släpa på tycker jag.

Det är alltid skönt att vara  hos mamma, man blir så ompysslad! Kato älskar också att vara här. Det finns stora ytor för han att springa runt på. Och så har faktiskt han och tyson börjat leka på rikigt.

Igår var jag även in en sväng till stan för att fika med mina kära vänner Issa, Ting och Madde!
det var super mysigt. Nu vill man ju skriva hoppas det blir av igen snart men det  går faktiskt inte. För Issa ska åka till Brasilien i 1 år. Jag är så stolt över henne att hon vågar uppfylla sina drömmar.
Se och lär av henne tjejer!!!
Så samtidigt som det var super mysigt så var det sorligt. Du kommer att vara saknad det här året och så varmt mottagen när du kommer hem=)




All lycka till, du vet om att du är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0