typiskt

Man tror att man är frisk, jag duschar leker med kato och känner att hela kroppen värker och att allt är skitjobbigt! Bajs jag vill bara bli frisk!

I morse klockan 06.20 gick jag ut med Kato. Han vägrade göra sina behov! Jag gick in gav han mat och gick ut igen på en gång! Jag gick tills klockan var 07.10! Jag var frysen som en isbit, jag var ganska tunt klädd för jag trodde att det skulle gå fort och smidigt som vanligt men nej!
Jag går efter slingan vid vattnet och så kommer en tant! Det är mörkt och Kato blir rädd för henne och drar till med ett skall. Då slår hon Kato med sina påsar som hon håller!
Kan ni fatta att jag blev arg så jag skrek åt tanten! Hon vart livrädd och sprang därifrån!

Förlåt tanten för att jag skrek på dig så att du vart så rädd att du var tvungen att springa, MEN den som slår på min hund kommer åka illa ut! Det spelar ingen roll om du är gammal eller ung!
Bra då har vi gjort klart med den saken!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0