gååååå

Inatt på vägen hem kom de en buss iallafall, men när jag kom till fridhemsplan åkte bussen precis när jag hann springa fram till hållplatsatsen! Så då bestämde jag mig för att gå hem! Jag tog en promenad från fridhemsplan till hornstull klokcan 02.00! men de lönade sig för jag gick på tio minuter och de var snabbare än bussen=)=)

Synd bara att jag hade glömt kameran hemma för de var en väldigt fiin utsikt från västerbron!!!
istället ger jag er en blid från Hässelby när jag och sanna var på väg hem från badet



Inatt ska jag jobba ikv håller på att gör mig i ordning nu!!!
har precis bytt tejpen på brösten, jag tycker att de e så svårt att veta hur ärr ska se ut! Har aldrig sytt förut och jag tycker dem ser hemska ut=( men dem kanske är bra vad vet jag :/



men de gör inget hur ärren än ser ut för jag älskar min nya figur<3

PÖÖSSSSS

Kommentarer
Postat av: Hanne

pinsamt dålig svenska, kul med folk som saknar självdistans --> "aldrig sytt förut och jag tycker dem ser hemska ut=( men dem kanske är bra vad vet jag :/"...om du fortf. inte har nå´t ända upp med hissen så handlar det hela om hur du använder "de" och "dem"



Ignorance is bliss

2010-07-11 @ 08:15:28
Postat av: becca

Men de här är inge svenska uppstats de här är en blogg där jag skriver precis hur jag vill och man får tycka om de om man vill eller inte, MEN LÄS DE FÖR I HELVETE INTE om du tycker att de är så hemskt!

ÅH ja jag har aldirg haft ärr förut så jag vet inte hur ärr ska se ut när dem läker! de handlar inte om själdistans på ngt sätt!

2010-07-11 @ 10:44:57
URL: http://stiernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0