Gävle

Jag är inte ngn faan av rock så längre kan jag erkänna! Men jag tyckte att de skulle vara kul att komma iväg första semesterdagen iaf! Så iväg åker vi jag och 8 killar! Bodde i små stugor med två våningsängar i och ett köksbord, de dög för oss den natten=)

Vi bodde mitt ute på en camping, i skoogen! De var mysigt för omväxlings skull eftersom att vi bor i stora staden ganska långt ifrån skog! De e lite konstigt hur jag som lantis tjej gick till att bli stadstjej så fort! Men jag har de i mig fortfarande bara de att ni inte får se de lika ofta=)

Här kommer bilder från gävle


Sju fina hello Kitty glassar till dem starka killarna=)



Eddie och Andreas!



Jag i de sunkiga vattnet=)



Älskling i publiken raised fist


Raised fist!

Vi hade tur för en i sällskapet hade fixat vip biljetter, jag fattade inte riktigt vad de innebar först!
Vadå ska vi bara komma förbi kön!??!?! Men nej så var de inte! De fanns ett ställe som hette vip, när vi kom in dit och började kolla runt så fattade jag vad vi fick för fördel=) Vi fick festa med artisterna som spelat under dagen=)
De var NICE=)



Våra vip band=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0