Hundra år sedan

Hejsan alla, nu äe jag tillbaka efter mitt hemliga projekt som jag började med förut!

Och jag ska berätta för er alla, alla vet redan men till dem som har missat!
Mitt projekt var en bröstförstorning, Japp ni hörde rätt jag har genomgått en plastikoperation.

Jag kan säga att de är bland de bästa jag har gjort för mig själv i hela mitt liv! Inget mer skämmas på badstranden, kläderna sitter som dem ska över brösten, mitt självförtroende har höjts! Jag älskar att bära bikini!

Den första Juni lades jag in för operation hos Plastikkirurgerna. Jag var där vid klockan 13.00, klockan 14.00 vart jag nersövd. Ungefär vid halvfyra tiden vaknade jag upp och kollade ner och fick se mina nya helt perfekta bröst! 
På den korta tiden ändrades en stor del av mitt liv! 

Alla frågar hur ont de gjorde och jag ska svara ärligt. Jag var så förberedd på att de skulle göra så ont så att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag har aldrig opererats förut, jag har aldrig haft riktigt smärta så jag visste inte vad jag väntade mig, så jag förberedde mig på de värsta! 
När jag vaknade upp och kände efter, så märkte jag att jag väntade på den där smärtan som alla förvarnat mig om. Men den kom inte! De gjorde ont de gjorde de men inte så ont som alla säger! 
De värsta var att ta sig upp ur soffan och sängen! Tack och lov har jag så bra vänner och familj så att jag fick hjälp dem första dagarna! 

Idag har de nästan gått 5 veckor och jag kan inte vara mer tacksam för min operation!

här har vi en bild på hur jag såg ut innan operationen



Efter:



Så jäkla snyggt=)

 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

JÄKLAR VAD SNYGGT! ser helt naturligt ut och passar dig utmärkt !! ;) Hoppas vi ses snart! puuuss

2010-07-03 @ 18:45:17
URL: http://lillotti.blogg.se/
Postat av: Carina

Det blev ju jättesnyggt! hoppas vi ses snart, kramar!

2010-07-07 @ 20:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0