jobb,jobb

har ju inte vart hemma sen i lördags så haft lite svårt att skriva=(

Och nu ska jag alldeles strax iväg och jobba igen!
Igår när jag skulle hem från jobbet skulle jag ta en buss som fick 02.31 från vällingby, men s vart de inte riktigt jag satt och väntade från 02.00 till 03.00 sen tröttnade jag. Min mobil hade dött så jag kunde inte ringa nägon kände mig rätt så ensam där ute i natten! Tillslut fick jag låna en tjejs mobil och ringa efter taxi!

Taxi chauffören sa att de hade varit ett bråk på bussen, den kom sen nästan precis när jag satte mig i taxin över en halvtimma sen! Så jag ska försöka kräva pengarna tillbaka av SL!!!!



2 dagar kvar sen semester=)=)=)

PUUUUUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0