Landet!!!

Vart på mammas nya landställe måndag till tisdag! Jag måste erkänna att de är så jäkla mkt skönare att vara där ute än hemma. Ledsen staden men går går inte att jämföra! En gång lantis alltid lantis! Vi cyklade på gamla rostga cyklar, spelade fotboll, åt glass, nattbadade ÅHH de var så mysigt!

Mitt emot landet så ligger de en hästhage med hästar i såklart=) Gissa om jag var där inne och gosade=)

De går inte att förklara hur mysigt de var men bilder ska ni få se iaf=)=)



Jag å Robbie i bilen=)



Mamma å syster på väg



Tyson var med och myste!



cykeltur på G!



Nej de finns så många fina bilder i från gårdagen, ni kommer att få se mera=)

PUSSS HEJJE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0