shopping inför resan!

Igår var jag och Robbie ute och shoppade inför resan! SOM vi förresten åker på IDAAAG!!!!!

Vi köpte allt de nödvändiga såklart, sånt som solskyddsfaktor, shampooo,tidningar, rakhyvlar m.m!
Men några dagar innan hade jag kollat in ett par skor! Och jag kunde inte låta bli!
Dem hade kostat nästan 2000 och nu var dem iaf lite billigare=) Kommer inte skriva ut priset=)



Me love this shoes<3

Nu håller jag på att göra mig iordning och packar de sista inför resan! Jag tror aldrig att jag har packat ner så här lite saker förut. Gissa vem de e som ligger bakom de??! Nej de e faktiskt jag själv, jag vill ju få plats med så mkt som möjligt på vägen hem =)

Ses om en vecka alla läsare<3
Ha de underbart tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0