Signaler?!?!

Satt och kollade på film med syrran igår! De blev att vi kollade på Mean Girls...Igen vet inte hur många gånger jag kollat på den i mina dagar=)

När jag kollade på den började jag tänka lite på åldrar och sånt! Rachel Mcadams som spelar i filmen är en av mina favorit skådisar! Hon är född 1978!!!! Lindsey Lohan född 1986, Lacey Chabert 1982 och Amanda seyfried född 1985! Filmen spelades in 2004. Då var Rachel 26 år! Vilken ålder spelar tjejjerna i filmen?!??!
Jo 16 år!
Jag som 15 år satt och kollade på filmen och önskade att jag såg ut så! Men när man är 16 är man inte lika utvecklad som när man är 26! Jag tycker att de ger fel bild till unga tjejer att ta med så mycket äldre skådisar! Hon ser ju iof ut att vara 16 i filmen! Men de är utvecklandet! Tycker att de e lite tragiskt!!!!



Lacey, Rachel, Lindsey och Amanda!

Varför ge tonåringar ännu mera press än vad de redan är?!?!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0