Sol,bad och mina favoriter!!!



Idag börjar jag med en bild! Började dagen med att möta upp Sandra inne i staden för att gå runt lite i affärer! Skulle inte shoppa ngt, men hittade en jättesööt klänning på superrean för väldigt lite pengar! (jag unnade mig den) Vi tog en lunch på cafe 60 där även Helene kom efter hon jobbat!

Åkte till rålis för att sola och bada!
Asså jag och tjejjorna lägger oss för att koppla av med ett varsit glas vin, men vi blirr avbrutna hela tiden!
De kom fram kille efter kille som skulle prata och ragga!! Jättekul för dem som är singlar kanske, men jag uppskattar väl kanske en dag på stranden i lugn och ro utan att alla ska dreggla! 

Frisören Bobby låg och solade precis bredvid oss och han gjorde en väldigt rolig sak( enligt mig) 
Han bad tjejerna som satt bredvid honom ta en bild på honom när han ligger och solar! Hur ofta går man till badstranden själv och ber andra ta kort på en! komiskt eller bara väldigt ego?!?! =)=)





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0