Tillbax=)

Nu är man tillbaka i kära Sverige igen. Och de är ganska skönt FÖRUTOM vädret!!!! VAd faan e de här. Har vart borta i en vecka och kommer tillbaka till de här skitvädret!?!? Tycker inte om de, jag är van att ha 27-30 grader på nätterna! På dagarna har jag ingen aning om hur varmt de var men man låg i badet nästan hela tiden=)
Det har vart en sån sköön och välbehövd resa!

Jag fick låna en kamera så bilder har tagits under resan som kommer att komma upp så småning om!

Läste på aftonbladets hemsida om de här:



OK man ser inte så jättebra vad som står i artikeln, men jag och Robbie skulle göra de här och de var väl ganska tur att vi inte gjorde de=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0