Utekväll!

Var ute igår kväll med Syster och Maria=)
Måste erkänna att de var längesen jag verkligen släppte loss så som jag gjorde igår, OCH DE VAR AWESOME=)
Vi gick till Nype, har inte vart på det stället sen jag var 18 och på den tiden hette de ngt helt annat.
Jag har tyckt att det har varit ganska tråkigt att gå ut på senaste tiden, inte för att jag är upptagen utan för helt andra orsaker!
När man går ut så går man ut som ett varumärke. Du fixar dig iordning och går ut på ställen där de är mest status! På dem ställerna ska man visa upp sig, vem som är snyggast, vem som har mest status!

Känns lite som när man gick i skolan faktiskt! Vad hände med att dansa, släppa lös och bara HA SÅ JÄKLA ROLIGT! Vart är allt ös?!?!?
Jag är trött på att alla ska dömma en hela tiden, vad är vitsen egentligen?!?! Och vem tjänar på de?!?!

Men igår så släppte jag allt! Jag dansade hela natten och jag verkligen dansade! Jag njöt av varje lilla minut!

De som även var roligt var uppmärksamheten. Jag tror aldrig att de vart så många killar efter mig någonsin!
Jag är ledsen att behöva säga de men killar vad ni är ytliga! Jag fixade mina bröst och läppar och sen har man plötsligt hela krogen efter sig=) Men jag måste medje att jag gillade de! MEN sry killar jag är fortfarande upptagen=)=)

Har ingen kamera och hittar inte vimmelbilderna från igår så lägger upp en äldre bild!



PUSSSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0