filmtips=)

har kollat på en del filmer som jag tänker betygsätta lite här för er, det sämsta betyget är ett S coh bästa betyget 5 S!



Film nummer 1:

Titel: Old Dogs
Släpptes: 25 December 2009
Genre: komedi, familj
Längd: 1h30min

I rollerna: John travolta, Robbie Williams, Kelly Preston M.f

Mitt betyg: SSS

filmen var rolig och underhållande. Många skratt, men man har sätt många liknande filmer.
Men defenitivt värd att se på!





Film nummer 2

Titel: Couples Retreat
Släpptes: 30 Oktober 2009
Genre: Komedi
Längd:1h52min

I rollerna: Vince Vaughn, Malin Åkerman, Jason Bateman, Kristin Davis, Faizon Love, Kristen Bell, Jan Favreau, Kalli Hawk, Jean Reno.

Mitt betyg: SSS

Filmen var otroligt underhållande, skrattade väldigt mycket! Skådespelarna gör en jättebra prestation och så e det alltid kul att se på när svenskorna lyckas( syftar på Malin)
Men den är lik många andra komedier.



Film Nummer 3

Titel: Luftslottet som sprängdes
släpptes: 27 November 2009
Genre: Thriller
Längd:2h20min

I rollerna: Mikael Nyqvist, Noomi Rapace,Lena Endre, Jakob Ericsson, Sofia Ledarp

Mitt betyg: SSSSS

Denna film får full pott, jag är så jäkla imponerad av dem här filmer! Skådespeleriet är fantastiskt och framförallt av Noomi Rapace, det finns inga ord som kan beskriva hur imponerad och fantastisk jag tycker att filmen är.
Dock så tycker jag att den första filmen i triologin är bäst! Den här filmen är ett MÅSTE att se, annars går ni miste om något så jäkla bra!


Nog med filmer för den här gången kommer med flera tips snart igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0