fredag=)

Ikväll kommer de nog inte hända så mkt! Men snart kommer men lilla systeryster hem till mig och ska göra sig iordning för utgång, blit kul att träffa henne var ett litet tag sen nu=)

Kanske måste jag städa igenom hela lägenheten innan hon sätter fötterna här inne=) (de e inte så stökigt)
Plus att hon e min syster hon vet hur förskräckligt stökigt jag hade de i mina rum när jag bodde hemma! Så jag har bättrat mig rejält=)

Är jätte nöjd me mitt hår som Christian fixade i onsdags, har dock inte en bild på barret än men de kommer inom kort=)
Jag fixade till hela grundfärgen på håret, och det var inte lätt må jag säga! Jäkla hår jag ska ha då! Men sen tog jag mig mod till att göra något annorlunda med mitt hår=)=) Jag har några få faktiskt rosa slingor på ena sidan av håret=) Vet inte riktigt hur jag ska förklara de men de ser nog bättre ut än vad jag kan förklara de=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0