Peppa för kvällen!

Har precis kommit hem från jobbet och ska hinna med en massa saker innan kvällen kommer!
jag måste storstäda hela lägenheten den ser ut som AHHA jag vet inte vad, sen måste jag hinna med att fixa outfitten för ikv, sen måste jag hinna duscha och plocka ögonbryn och raka mig och göra mig iordning och sen hade jag oxå tänkt att hinna med att SOVA.

Har jobbat hela dagen som en tok och behöver en powernap för att orka hålla huvudet uppe ikv=) Ska nämligen upp och jobba i morgonbitti=)

När jag kom hem nu och hoppades på att allt skulle gå smifigt så ligger min lillasyster och hennes kompis fortfarande och sover i min bäddsoffa, så förutom att behöva städa mitt skit måste jag städa upp deras oxå!!!!
Men men dem e nog slut efter gårdagen=)



OCH SOLEN VAR HÄR IDAG, till och med plusgrader=)=)=) WIIE me like=)

PUSSS

Kommentarer
Postat av: älskling!

party-tåget höll inte hela kvällen ut... ;) puss min kära!

2010-03-22 @ 18:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0