vad hände?!?

Man blir äldre men vad händer?!?!
blir man snyggare, nej de blir man inte!
Blir man klokare nej de blir man inte, alla gör misstag spelar ingen roll vilken ålder man är i. Jag har sett så mycket och dem som är äldre kan göra så mycket värre saker. SÅ vad kommer att hända.
Jag är skitskraj för vad som kommer att hända, vad jag kommer att jobba med, vem jag kommer att leva med(hoppas på robbie)
Jag är vettskrämd för jag har ingen jävla aning om vad jag ska göra säga eller vara längre?!?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var inte orolig hjärtat mitt, allt faller på plats så småningom, jag lovar! Jag tror på dig! Jag har väl sagt att du är det bästa som finns, för det är du!!! Puss din mamma

2010-03-23 @ 21:47:04
Postat av: älskling

å inte tala om va jag tror. Jag tror vi kommer få ett kärleksfullt liv tillsammans, mitt hjärta! all kärlek till dig puss!

2010-03-27 @ 13:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0