1,5 minut sen över

Idag har jag vart i väg på en arbetsrekrytering för en affär som ska öppna här i sthlm. Jag har inte vart på en arbetsintervju sedan jag fick mitt jobb på donken för snart fyra år sen=)
Men de här var jag nog inte riktigt beredd på, man kom dit satt ner i några minuter och väntade. Dem öppnade dörrarna, man fick ställa sig i två köer jag hade tur och hamnade först!
Man fick gå fram lämna sitt cv och svara på fem frågor, tog ungefär 1-1,5 minuter. Sen var de över!

Man hann inte tänkta på svaren utan de bara kom upp dumma ord och jag kände att jag inte kom fram riktigt som jag ville! Man skulle säga tre negativa saker om sig själv(jobbmässigt) och jag kom inte på EN ända! De e ju förfärligt att inte säga något som man behöver öva på för de behöver ju alla! Men jag kom inte på ngt.
När jag är på jobbet så gör jag allt till110% Och jag vet vad jag gör och jag vet vad jag kan så vad behöver man mer göra?!?!?!

Har skickat ut ett event på face nu om min födelsedag som ska firas den 22/5, förlåt om jag har glömt ngn de e inte med meningen i så fall! Alla vet att jag kan vara lite klumpig med sånt ibland! Om ni har frågor ang de så e de bara höra av sig=) Och om man vill komma och inte har fått ett eventbjudan e de bara prata me mig=)



seee you<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas jag är bjuden..hi hi, puss i rumpen! Kram mamma. Ps vad duktig du är, som är igång med jobbsökandet!

2010-05-12 @ 20:54:06
Postat av: sorry I had to tell you

youre boyfriend is/have cheating on you. Maybe you should talk to him. I know this for facts belive me. Dont know you or how you treat him butt cheating is not ok. That is why I am telling you this.

2010-05-23 @ 04:12:32
Postat av: the girl

ia

2010-05-23 @ 04:16:53
Postat av: Anonym

kn

2010-05-23 @ 04:18:40
Postat av: becca

jag vet inte vem puckot e som har komenterat dem fina komentarerna om att min sambo skulle ha varit otrogen mot mig men de är inte sant! PUUSSSS

2010-07-02 @ 14:50:10
URL: http://stiernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0