ett tag sen nu sry=)

okej resumera den senaste veckan kanske jag borde börja me eller vad säfer ni!?!?

Efter måndagen så var de nästan bara jobb fram tills lördagen=)
på lördagen mötte jag först upp lilla syster yster som var ute på stan och shoppade!
Vi gick sedan och tog en fika me mamma och hennes kompisar innan vi skulle gå på teater!
Vi såg Sista dansen på Stadsteatern regiserad av Malin Stenberg.
I rollerna såg vi bla Yvonne Lombard, Meg Westergren, Lennart Jähkel och Eva rexed.



Sen på kvällen vart de utgång me min favvotjejer Sandra och Helene=) Robbie hängde me på ett hörn oxå=)



De bar av till amba denna härliga lördag kväll=)



De var även cirkus tema så man fick bli anstiktsmålad, vi gjorde två små hjärtan<3



Three Angels=)

<3

I söndags var jag och robbie lagom pigga efter utgången=)
Så vi åkte till Kista galleria och år god mat, vi satte oss på ett cafe och löste korsord och shoppade lite så klart=)
Jag var i Spanien för två år sen och köpte ett armband som gick sönder efter en månad=(
Men nu visade de sig att den affären har kommit till Sverige och gissa vad jag hittade ett lika dant armband, jag vart jätteglad och köpte de på en gång=)

ha de bäst=) <3

Kommentarer
Postat av: sara

kan inte du ladda upp lite mer foton i facebook, en killkompis tycker din kompis helene är skit snygg. :)

2010-05-11 @ 21:29:50
Postat av: Anonym

Tack för i lördags, älskade dotter! Varje gång känns det så sorgligt att skiljas åt, det är så mysigt att få rå om dig! Saknar min svärson oxå, hoppas ni kan komma på lördag. Annars kan ni kanske komma en annan dag...puss puss

2010-05-11 @ 22:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0