Måndag

Idag var jag uppe tidigt för att gå på ett möte! Jag vart så besviken på de stället, jag hade för höga förhoppningar! Men jag letar vidare efter ngt som passar mig mera och jag har redan hittat ett annat ställe som jag ska till den 17 maj! På min namnsdag=)

Snart ska jag börja ge mig av ut mot Ekerö för Leffe och Agneta har gift sig idag=)=)=)
Ett stort Grattis till dem och önskar all lycka till=) Ser fram emot kvällen väldigt mkt=)

Har hittat en söt klänning på Gina Tricot som jag ska ha ikv=)



ska visa en i färg me för lilla mammas skull=)



Ha en underbar start på veckan nu så syns vi senare =)

PUUUSSSSS<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den var superfin!!! O du är så söt, som vanligt...hoppas ni får en mysig kväll, puss mamma

2010-05-03 @ 17:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0