Bullar

Okej igår kväll försökte jag och Robbie baka bullar men det gick inge vidare om jag ska vara ärlig! ¨
Det vart väldigt dåligt samarbete och han ville inte lyssna på mig och jag lyssnade inte på honom!
Så det vart alldeles för mycket mjöl i degen! Så bullarna vart stenhårda! :(

Får prova baka snart igeen=)


Igår var även issa hemma hos mig och fikade! Vi gick även på en promenad längs långholmen det var jättemysigt=)
Nu vet jag vart jag ska gå när vi skaffar hund! =)

Nu ska jag iväg och jobba, det är jobb nu retsen av veckan som gäller! Så det kommer tyvärr inte bli så mkt bloggande som jag vill:(



puss å kram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är på misslyckandena som man lär sig, så var inte oroliga...nästa gång går det säkert mkt bättre!! Kram mamma

2010-10-14 @ 21:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0