Det hände!

Idag hände något som jag vart överlycklig över! Jag ska på en jobbintervju=)
Jag är överlycklig och livrädd på samma gång! Jag har inte vart på arbetsintervju på 4 år.

Och jag är nervös över att dem kommer att läsa bloggen, jag skriver oftast vad jag tycker och gör men även saker som provocerar! Jag överdriver gärna här ibland men allt jag skriver står jag för!
Ofta så skriver jag oxå om vad jag känner för stunden!


Ikväll ska Robbie bjuda mig på middag och bowling! Så det blir en rolig kväll!
Ska upp och jobba imorgon bitti! Imorgon är det lördag då är det roligt att jobba för det händer så mkt på lördagar!
Tiden går snabbt och man är många på golvet=)



Hur upplever ni mig på bloggen?!?!

Ha en underbar fredagskväll<3

Kommentarer
Postat av: Issa

Jag gillar dig på bloggen och i verkliga livet, så om dina blivande arbetsgivare är intresserade av att veta mer så kan de ringa mig ;)!

Ha det trevligt ikväll så ses vi imorgon på jobbet :D

<3

2010-10-08 @ 19:18:26
URL: http://isabellr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0