DÖD!!!

Okej jag är ledsen för att jág inte har skrivit på några dagar! Men jag har bara vaknat gått upp och åkt till jobbet! Jobbat åkt hem och sovit!

Den här veckan som kommer nu jobbar jag mindre=)

I helgen har jag som sagt jobbat! Förutom igår då var jag ledigg och passade på att ta en mysig dag på stan med Sandra och sedan spela biljard med Robbie!

Köpte Solsidans första säsong på box igår! Robbie tycker att jga är onödig för att vi lika gärna kan ladda ner den! Men jag vill ha den i verkligheten, plus att då sponsrar vi deras arbete!

Idag är jag ledig så jag ska försöka ta mig ut nu och söka jobb! Jag är livrädd men tror och hoppas på att det kommer att gå bra=)

Den stora nyheten förra veckan: JAG SA UPP MIG FRÅN JOBBET!
Det är en stor deal för mig! Har jobbat där i 4 år nu och har bara släppt taget om det. Det är läskigt men jag bara behövde göra det! Det var ett måste.

Jag är inte så orolig för att inte hitta nytt jobb! Jag är beredd på att ta vad som helst just nu!
Man kan om man vill, och jag vill!

Tack till Robbie som har gjort den här möjligheten verkllig för mig! Tack för att du ställer upp<3








Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad skönt att du slutar!!!!!!! YES, världens bästa dag

2010-10-04 @ 14:01:07
Postat av: Anonym

YES då slipper man se ditt dryga fula ansikte och kan äta mat med matlusten kvar!!

2010-10-04 @ 14:01:12
Postat av: becca

Okej synd att ni tycker det! men för i helvete STÅ för vilka ni e ist för att vara anonyma!

PLus att varför äta där från första början dårå?!?!?

Cp barn!

2010-10-04 @ 16:40:51
URL: http://stiernas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det låter visst som om några e lite avis;)

2010-10-04 @ 17:50:44
Postat av: Anonym

så lite så älskling. Nu ska vii allt nog hitta ett nytt jobb till dig.

PS: Hon har 100ggr snyggare face än er 2, era nyduschade piss-luder.

2010-10-04 @ 17:55:52
Postat av: Anonym

Okej... 1. jag heter Emma vet du vem jag är? nej

2. Hamna i fel ba kö bara.

3. Du vet ju inte vilka vi är, hur kan du då säga att vi är cp? Du vet att det är en sjukdom va? du känner inte oss.



Och den andra anonym. Du vet inte heller hur vi ser ut. Men jag vet att vi är 1000000000 ggr snyggare än det äcklet Rebecca. Tycker om att vara nyduschad och inte som rebecca som har fettigt hår jämt

2010-10-04 @ 19:21:16
Postat av: Anonym

Okej... 1. jag heter Emma vet du vem jag är? nej

2. Hamna i fel ba kö bara.

3. Du vet ju inte vilka vi är, hur kan du då säga att vi är cp? Du vet att det är en sjukdom va? du känner inte oss.



Och den andra anonym. Du vet inte heller hur vi ser ut. Men jag vet att vi är 1000000000 ggr snyggare än det äcklet Rebecca. Tycker om att vara nyduschad och inte som rebecca som har fettigt hår jämt

2010-10-04 @ 19:21:33
Postat av: Anonym

Okej... 1. jag heter Emma vet du vem jag är? nej

2. Hamna i fel ba kö bara.

3. Du vet ju inte vilka vi är, hur kan du då säga att vi är cp? Du vet att det är en sjukdom va? du känner inte oss.



Och den andra anonym. Du vet inte heller hur vi ser ut. Men jag vet att vi är 1000000000 ggr snyggare än det äcklet Rebecca. Tycker om att vara nyduschad och inte som rebecca som har fettigt hår jämt

2010-10-04 @ 19:21:50
Postat av: emma nordensjö

haha, och hur i helvete vet du det anonym? :) antar att det är robbie, men du kanske borde ha bättre koll på din flickvän som får känslor för andra killar ;)

2010-10-04 @ 19:22:04
Postat av: becca

okrj för det första så har jag ingen aning om vad jag har gjort mot er som får er att vara elaka mot mig!

för det andra så vet du faktiskt ingenting om vad som hänt mellan mig och robbie och hur vi har det, så säg inget om du inte vet ngt om det!



tycker bara att det här är så himla omoget!



2010-10-04 @ 23:29:29
Postat av: Bimsan

Jippie!! Välkommen till friheten Rebecca!!!

2010-10-05 @ 16:24:15
Postat av: Anonym

Dem som skriver elaka saker är bara avundsjuka och har endast ett futtigt litet skitliv...det är lite synd om så små människor. Jag tycker vi önskar dem lite terapi, så kanske dem mår bättre sedan. Stå på Rebecca, du är bara bäst! Kram mamma

2010-10-05 @ 20:28:45
Postat av: Anonym

Dem som skriver elaka saker är bara avundsjuka och har endast ett futtigt litet skitliv...det är lite synd om så små människor. Jag tycker vi önskar dem lite terapi, så kanske dem mår bättre sedan. Stå på Rebecca, du är bara bäst! Kram mamma

2010-10-05 @ 20:29:59
Postat av: fanny lillsyrran

Starkt och modigt att du tog det steget! Stolt över dig! <3

2010-10-06 @ 20:17:19
Postat av: fanny lillsyrran

Starkt och modigt att du tog det steget! Stolt över dig! <3

2010-10-06 @ 20:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0